Saturday, October 28, 2006

The Return of Dog Dog 狗狗重出江湖


Hai everybody, still remember me? :D I am dog dog la. All the fault of mummy... keep all the photos and only post up here now. :D Nevermind, AT LEAST got post it up. :D
嗨,大家好。还记得我吗?我是狗狗啦!都是妈咪不好。把相片收起来,到现在才再现部落。没关系!至少还有‘到现在’!



I am so happy. I can stand on my own already. :D
我好高兴哦!我会自己站立了!看看我,站在课本上读书咧!有型咧!但是当我告诉妈咪时,妈咪还大笑。我真是丈二金刚摸不着头,到现在还搞不清楚妈咪在笑什么。你懂吗?


Big mouth. :D
大嘴巴,大嘴巴!我有一张大嘴巴!


"Cute design". That's me!
‘可爱的设计’,大家好,那个可爱的就是我了!



My pat pat and cute tail. :D
pat pat 和尾巴。可爱吧!听说pat pat 大的很好生养的哦!

3 comments:

Anonymous said...

aiyoo....... -_-|||

pinggee

Jynee said...

haha... Speechless ar? :P

~*Shy*~

Anonymous said...

...................................